Young consumers’ tendency to use a smartphone as decision-support inside clothing stores

Young consumers’ tendency to use a smartphone as decision-support inside clothing stores

Julkaisuvuosi

2017

Tekijät

Eriksson, Niklas; Rosenbröijer, Carl-Johan; Fagerstrøm, Asle

Organisaatiot ja tekijät

Yrkeshögskolan Arcada

Fagerstrøm Asle

Rosenbröijer Carl-Johan

Eriksson Niklas

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Erillisteos

Yleisö

Ammatillinen

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys

Julkaisukanavan tiedot

Lehti

Arcada Working Papers

Kustantaja

Yrkeshögskolan Arcada

Numero

4

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Liiketaloustiede

Julkaisumaa

Suomi

Kustantajan kansainvälisyys

Kotimainen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä

Young consumers’ tendency to use a smartphone as decision-support inside clothing stores - Tiedejatutkimus.fi