undefined

More active lessons: teachers’ perceptions of student engagement during physically active maths lessons in Finland

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Sneck, Sirpa; Syväoja, Heidi; Järvelä, Sanna; Tammelin, Tuija

Organisaatiot ja tekijät

Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Tammelin Tuija Orcid -palvelun logo

Syväoja Heidi Orcid -palvelun logo

Oulun yliopisto

Sneck Sirpa

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Sivut

1-22

Julkaisu­foorumi

70344

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/20004508.2022.2058166

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä