undefined

Gendered pathways from academic performance, motivational beliefs, and school burnout to adolescents’ educational and occupational aspirations

Julkaisuvuosi

2020

Tekijät

Widlund, Anna; Tuominen, Heta; Tapola, Anna; Korhonen, Johan

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Tapola Anna

Tuominen Heta

Åbo Akademi

Widlund Anna Orcid -palvelun logo

Korhonen Johan Orcid -palvelun logo

Turun yliopisto

Tuominen Heta-Stiina

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

66

Artikkelinumero

101299

Julkaisu­foorumi

62542

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.learninstruc.2019.101299

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä