Gendered pathways from academic performance, motivational beliefs, and school burnout to adolescents’ educational and occupational aspirations

< Takaisin hakutuloksiin

Gendered pathways from academic performance, motivational beliefs, and school burnout to adolescents’ educational and occupational aspirations

Julkaisuvuosi

2020

Tekijät

Widlund, Anna; Tuominen, Heta; Tapola, Anna; Korhonen, Johan

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Learning and Instruction

Emojulkaisun toimittajat

Konferenssi

Kustantaja

Volyymi

66

Numero

Sivut

ISBN

Julkaisu­foorumi

62542

Julkaisufoorumitaso

3

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avoin saatavuus

Kyllä

Julkaisumaa

Britannia

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

false

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

false

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]